Salgsbetingelser
Betaling
Det tilbys sikker betaling med VISA/Mastercard/AMEX/Diners via Verifone.
Selger:
Asia Akerbrygge S
Adresse: STRANDEN 1,
Postnummer og sted: 0250 OSLO
Norge
Organisasjonsnr: 940 965 098
E-post: LINNEA@DRUEKLASEN.NO
Telefon: +47 97484065
Kjøper:
Personen som er registrert som kjøper i bestillingen.
Priser og merverdiavgift
Alle priser på nettstedet er i Norske Kroner (NOK) og inklusive merverdiavgift.
Frakt
Alle kjøp på/ved Asia Akerbrygge, med adresse Stranden 1, 0250 Oslo avhentes lokalt på stedet.
Frakt er derfor ikke relevant.
Betalingsvilkår
Du kan bruke VISA/Mastercard/AMEX/Diners når du handler.
Selger kan kreve betaling for
varen fra det tidspunkt den blir sendt fra Selger til Kjøper
Dersom Kjøper bruker kredittkort
eller debetkort ved betaling, kan Selger reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling.
Kortet blir belastet samme dag som varen sendes.
Personopplysninger
Selger behandler persondata ifølge lov om personopplysninger. Se egen
informasjon rundt «link til personvern for sted»
Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort
tilgjengelig for andre virksomheter eller koblet med andre eksterne register. Asia Akerbrygge vil ikke selge eller videreformidle
personopplysninger uten samtykke.
Kortinformasjon
Når du handler hos Selger blir betalingen behandlet av Elavon, som er en sikker
elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard. All
kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.
Avbestilling
Kostnadsfri avbestilling dagen før EVENTUELT ANNEN
PROSEDYRE
Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du
oppdaget den, gi Selger skriftlig melding (e-post eller brev) om at du vil
påberope deg mangelen. Selger vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre
videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp
(Forbrukerkjøpsloven).
Angrerett
Kontakt Linnea Gustavsson på e-post: LINNEA@DRUEKLASEN.NO ved spørsmål rundt angrerett.
Uavhentede varer
Varer som ikke blir hentet på utleveringssted på Asia
Akerbrygge, med adresse Stranden 1, 0250 Oslo blir
belastet med bestilt beløp.
Konfliktløsning
Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal
forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan
kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er
tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no. Asia Akerbrygge vil følge Forbrukerklageutvalgets
avgjørelser.